vrijdag 1 februari 2008

Free Hugs.

Eén van mijn dromen is vandaag uitgekomen. Het is een beetje een silly droom, maar toch, het is iets wat ik al heel lang wou.

Ik stond met een vriend te praten op de markt van Brugge, toen mijn aandacht werd getrokken door een soort gejoel. Ik keek om, en zag twee jongens staan. Eén van hen had een kartonnen bord vast met daarop 'free hugs' en een bijgetekend hartje.

Ik liet onmiddelijk alles vallen (of dat toch zou gedaan hebben als ik iets vast had gehad), liet een enthousiast kreetje horen en rende naar de jongen. Hij zette zijn bord neer, haalde zijn grootste glimlach naar boven en rende naar mij.

Toen knuffelden we.

Ik geloof dat ze Spaans waren, ik hoorde hen een paar woorden zeggen. De jongen die naast ons stond, zei 'faboulous!' en daar had hij ook wel gelijk in. Ik dacht dat ik het nooit zou meemaken, zeker niet hier in Brugge, waar alleen toeristen en oude mensen komen. Maar het is mij dus toch overkomen en het heeft m'n dag een stuk leuker gemaakt.

Misschien dat ik het zelf ook eens ga doen.

Free Hugs Campaign

Geen opmerkingen: