woensdag 19 december 2007

What To Wear When Yachting

Niet dit weekend, maar volgend weekend, zal ik doorbrengen op een bootje van 1 miljoen euro. Het bootje in kwestie schijnt 15 meter te lang te zijn, met drie kajuiten, een salon (met televisie), een keuken en een douche.

Ik zal worden opgehaald door een jongen in z'n Range Rover (samen met z'n hondje), en daarna rijden we samen naar Nieuwpoort, op weg naar het bootje. Daar zullen we dan dus samen het weekend doorbrengen. De jongen heeft alvast beloofd om voor te me te koken. Ik ken hem eigenlijk amper, maar ach, als hij me niet bevalt is er nog altijd het hondje?

Dit alles scoort best wel hoog op de schaal van awesome.

Ik vraag me af of ik nu op zoek moet naar the correct yachting gear en of dat etentje een beetje lijkt op een nautical light buffet :)

Straks heb ik de mannelijke Mrs. Bouquet ontmoet :(

1 opmerking:

Debbie zei

Hou ons op de hoogte ! Het klinkt spannend ! Vooral dat decadent bootje. En wat voor 'n hondje ? Zo'n rat ?